Az ügyfélfogadás szünetel

Tisztelt Ügyfeleink! 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a koronavírus járvány miatt a Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel.
Személyes ügyintézés csak előzetes egyeztetést követően (telefonon, vagy e-mailben) a pontosan meghatározott időpontban lehetséges. 
A kapcsolattartás telefonon, vagy e-mailben történik.
Az ügyintézés esetében kérjük, válasszák a hivatalos (ügyfélkapus, cégkapus) elektronikus ügyintézési módot. Amennyiben ez nem megoldott, az ügyintézővel egyeztetett módon, akár e-mailben vagy telefonon is lehetséges az ügyintézés, ha az ügy típusa engedi.
Az olyan dokumentumok számára, melyek elektronikus úton nem küldhetőek be, vagy az ügyfélnek erre nincs lehetősége, kihelyezésre került egy postaláda az épület kerítésére, melybe lezárt borítékban bedobható, továbbítható a dokumentum. 

Központi telefonszámunk: 06 62 583 560
Ingyenesen hívható zöld számunk:  06 80 620 012
E-mail címünk: pmhivatal@szatymaz.hu

Az intézkedések visszavonásig érvényesek.
Megértésüket és közreműködésüket köszönjük.

Barna Károly                            dr. Makay Enikő
polgármester                                  jegyző
2021. március 04.